Thursday, March 15, 2012

35. About Sayang

Salam..OK hari ni nak cakap pasal sayang...hehehe...buat masa sekarang..saya cuma ada sorg anak..dia la madu...dah dialah racun saya...kadang2 rasa mcm dia dah besaq sgt..pasal apa...pasal dia cakap macam org tua...kkeke....membebel2 mulut dia...tiap2 hari saya akan amik dia dr sekolah atau dr rumah maktok..setiap hari ...saya akan terjerit pekik suruh dia mandi..pastu buat homework..sambil saya masak..saya akan menjerit..sbb dia akan menyanyi kuat2 dalam bilik air..saya pulak tgh masak..phew...sungguh mencabar...

Sambil masak sambil mulut saya berdoa..hahaha supaya dia dgr cakap..dia rajin...bla bla ..bla bla..typical mom lah kan....tp...kalau  dia senyap saya risau...pasal apa saya risau...pasal x dgr suara dia takut nnti dia buat apa lah diam2...

Sejujurnya saya seronok dapat masak..tgk dia buat homework...berleter kat dia..yada...yada..yada...dan banyak lagi lah...terlalu cepat masa berlalu..saya terlalu seronok sbb lalui semua ni setiap hari...rasa amat berharap...bonding antara kami akan lebih kuat..lebih2 lagi bila dia dah besaq..owh..now saya sebak...

Tu la saya nak bgtau about sayang...no matter how..no matter what...nurin ada permata untuk saya dah en hasben...syukurlah saya ada jugak seorg anak...selagi terdaya..saya akan terus cuba utk mencurah kan sepenuh kasih saya, teruskan berleter (hahaha), masak, bersembang, marah dan segala-galanya lah...

Saya selalu pikir..nanti suati hari nurin akan masuk skolah..masuk asrama..tinggalkan saya..ohhh..masa tu saya x dapat bayang kan mcm mana...sebab tu saya amat berharap saya ada masa utk sama2 ngan dia sementara dia masih kecik ni....

Pada saya duit boleh dicari..tp bonding antara anak dan mama kena pupuk masa dia kecik lg..saya berdoa semoga saya tak terlalu alpa dgn urusan dunia sampai mengabaikan anak saya..

Saya menulis hanya utk diri sendiri...sekian..


No comments: