Wednesday, March 21, 2012

36. Suka-Suka

Wah..hari ni saya lapar betull...mujur saya masih kawal diri dr makan orang nasik banyak2..hehehe..pastu dah time lunch turun la bawah ..cari nasik..mana leh hidup tanpa nasik kan..betul tak??

Dah tapau nasik..extend pulak ke kedai mamak beli nescafe ais vanilla..oh heaven...itu la parah nya kalau kelaparan...sume nampak enak2 belaka..

OK apa yg suka-suka tu...saya suka-suka mcm nak beli si Nurin tu hadiah..saya rasa mcm nak bg something..tapi tatau la pulak nak beli apa..tanya kat member saya..ada 2 options to give to her either to buy her toys or bawak p tido hotel..budak2 biasalah kan..tu je yg dia nak ...hehehe...dapat tido hotel pon dah best...ke mak dia yg hover??? Ok lah..saya mmg takde motip utk blog ni..sume nya adalah untuk suka-suka ...hehehehe

No comments: