Friday, March 23, 2012

38. Rambling...

Dah Jumaat pon hari nih..pheww....cepat tol masa berlalu kan..tgk2 nnti nurin dah darjah 2...huh ...how time flies....apa nak membebel hari ni...pasal hari ni macam ada mood sikit..hehehe

OK..kita start dgn cerita exercise kat ofis lah ye...OK sebenarnya..dah 2 hari saya naik tangga..20 tingkat uuuu...hehehe..tapi saya la yg plg last..member2 dah ke atas..saya masih terhegeh2...hehehe..sebenarnya dah lama x exercise..then lemak makin tepu dan tepu dan tepu...makan pulak x penah kontrol...selagi boleh makan...makan...makan dan makan...sampai perut buncit dan buncit...

Pastu dah 2 hari saya naik tangga  ni...amik kau...kejung terus..malam td saya sampai x larat nak masak...tp sebab saya macam malas nak keluar ..saya masak jugak..hehehe..tp takde lah nak masak rendang segala kan..just masak ayam masak merah n ikan goreng...

Anak dara saya tu mcm biasalah...balik2 umah..eii mulut dia pot pet pot pet...saya pulak mcm biasa..kadang2 tarzan..kadang2 mak yg baik :D...kadang2 harimau jadian..hahaha suma ikut keperluan..ehh ko hado????

Ok lah nak p solat zuhur dulu...tata...

No comments: